12,980 pytań - 31,628 odpowiedzi - 981 komentarzy

Czego oczekujecie od NOWEGO internetowego sklepu jeździeckiego?

+1 głos
1. Według Ciebie sklep jeździecki powinien koncentrować na jednym rodzaju produktów? (np sprzedawać tylko pasze ale praktycznie wszystkich firm dostępnych na rynku) czy posiadać szeroki asortyment (sprzedawać sprzęt do jazdy, do stajni, pasze, preparaty itd?)

2. Jakich firm sprzęt chciałbyś/chciałabyś żeby taki sklep posiadał w swojej ofercie?

3. Podobałaby ci się opcja gdzie możesz wybrać czy chcesz kupić produkt,który przyjedzie w 24h czy za 2 tygodnie?

4. Czego brakuje ci w sklepach jeździeckich?
pytanie zadane 12 maja 2015 w Porady przez użytkownika kucynka (1,847)
   

1 odpowiedź

0 głosów
 
Najlepsza odpowiedź

1. Sklep jeździecki jako jeździecki powinien posiadać w swoim zakresie wszystko co jest na rynku jeździeckim od pasz po siodła. Jeżeli tylko jest możliwość można prowadzić dany biznes z sprzedawaniem pasz, wręcz w tym, że mało jest chętnych na zakup pasz, które potem tracą na ważności. Dlatego coraz częściej osób prowadzących sklep jeździecki oferuje sam ekwipunek do jazdy i jeźdźca.

2. Firma powinna być rzetelna, konstruktywna i prosperująca, która zapewni uśmiech na twarzy klienta. Mam w swojej przyczepie "Ulubionych" parę firm, które polecam. M.in : Eskadron, Fair Play, Lagat, Schockemohle , etc..

3. Są sklepy, w których jest opis : termin otrzymania : ok. 2 tyg. ( a nawet dłużej) lub 24h. Niestety wiele sklepów posiada takiż asortyment, że na towar można czekać miesiąc i miesięc... To bardzo denerwuje, nie tylko mnie, ale i wiele innych osób. Sądzę, że sklepy powinny zamawiać towar przed sprzedażą, lub wcale niż czekać dwa miesiące na przesyłkę. ( W moim przypadku tak było..)

4. W sklepach jeździeckich brakuje mi, niektórych niezbędnych rzeczy i przedewszystkim niskich cen.

 

Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga poświęconemu koniom : http://naturalhorsemanship.blog.pl/

odpowiedź 14 maja 2015 przez użytkownika Cavallo (6,945)
...